سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/11/23
10:59 صبح

حج انقلاب

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته ثائر، روح الله رفیعی، حج، انقلاب، دلنوشته

32 سال از آغاز حکومت صالحان بر کره خاکی می گذرد .حکومتی که مقدرات عرش اعلی بر آن مقدر گردیده بود که در عصر زعیم شصتم شیعه حکومتی از نسل ابراهیم بت شکن در زمین برقرار شود که طلیعه ظهور را برای انسان آخرالزمانی به ارمغان بیاورد.
در دریای اندیشه ام با خود گفتم از خوشامد روزگارچه شباهتی میان جشن پیروزی انقلاب با حج  است !. آنانکه با کاروان شیعه مشرف به عمره مفرده می شوند چندی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء سبکبال و تلبیه گویان میقات شجره را به سمت بیت الله الحرام ، عاشقانه سیر می کنند.اللهم لبیک، لبیک، لبیک اللهم لبیک... و چقدر این لبیک شوری را در انسان ایجاد می کند که صدباره آرزوی بال می کنی تا همراه براق معرفت به طواف عرش الهی مفتخر شوی ...
وقتی به حدود حرم امن الهی می رسی پاسی از شب است و تاخودت راپیدا می کنی وقت صلات فجر رسیده و تو خرامان خرامان به سوی کعبه می روی تا ادای اعمال و فرضیه طواف و سعی و نمازها را بگذاری و چون فارغ می شوی وقت زوال است .و  امروز من در حیرتم از فلسفه حج و عمره که یکباره در خیزش مردم ما، همه معنای خود را اظهار می نماید.
ساعت 21 بانگ الله اکبر شام پیروزی به مثابه تلبیه خداجویان و مبارزان راه حق است که رخصت ظفر بر شیطان را از معبود و رب خود می خواهند و چیزی بعد از صلات صبح نمی گذرد که اندک اندک در سعی میان انقلاب و آزادی به هم می پیوندند تا دریایی و بی انتها شوند.
امروز که گذشت 32 سال است که حج گذارده ایم حج امسال کاملتر از دیگر سالها بود زیرا بر نماز جمعه ختم گردید و راستی که پایان طواف هم بر نماز است و نماز است که پشت شیطان را بر زمین می زند ، همانطور که در مصر نماز چون عصای موسا سحر فرعونیان را باطل کرد و فرعون مصر کمرش به زمین سفت اراده مردم خورد و به سیاهه تاریخ پیوست.
راستش را اگر بخواهی می گویم پیروزی مصر مسلمان هم به شکر نعمت و برکت انقلاب اسلامی است؛صدای افتادن سنگ های همراه ابابیل پارسی بر سر سپاه ابرهه چنان غوغایی برپا کرده که همه عالم می خواهند ابابیل شوند و به اذن الهی همه زمین را از لوث وجود شیطان پاک نماید تا دیگر شیطانی برای کید و مکر و فتنه علیه حکومت حق نباشد.
امسال حج انقلاب کاملتر از هر سال بود آنهم برکتی بود برای مقاومت در فتنه 88 و آزادی مصر هدیه الهی بود که خدا برای جهاد 9 دی به ما ارزانی داشت.
همه آنهایی که آمده بودند در سعی انقلاب و آزادی، بسیار شکر و حمد خدا را برای زیادت این رحمت به گفتار و کردار گفتند و با رمی در جمرات سه گانه بر شیطان بزرگ آمریکا و اسراییل و سران فتنه از شیطان وجود تبری بجویند و تا قبل از آنی که به آزادی برسند با دل به طواف نائب الامام رفته بودند و دعای طواف هر کس منظومه عاشقانه بود که شاید مولانا هم از درک شیدایی آن معذور باشد.
ما که حقیقت را یافته ایم دیوانه وار در حرم قدس ولایت هروله کنان به دور وجودش طواف می کنیم و کور شود چشمانی که طاقت این سماع عارفانه را ندارد، که حکایت ما حکایت شمع است و پروانه و خفاشان شب نشین از درک معنای نور عاجزند ؛ پس چه اصرار که قصه هزار و یک شب مان را نقل مجلس خفاشان کنیم . آنها در ظلمتکده جهل خود فرو رفته اند  تا شاید غاری بیابند تا سپیدی فجر را نبینند.زنهار که عصر پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم با طلیعه انقلاب اسلامی در ایران بشارت نور برای اهل زمین دارد و اگر تو طالب نور هستی باید خود را از شر پیله رها کنی و پروانه شوی تا طواف نور روزیت شود و حاجی ظهور شوی!
و الیس بالصبح القریب