سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/1/26
6:41 صبح

بازی دروغ

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته ثائر، روح الله، جنگ نرم، بحرین، جنایت، بحرین بحر الدم، عربستان

حکام سعودی عربستان در تلاشند با ایجاد جنگ روانی و القاء جنگ قومی ، قبیله ایی در بحرین ،پوشش مناسبی را برای مخفی نگاه داشتن جنایات خود در بحرین و یمن بوجود آورند. در همین راستا با طراحی و تولید بازی جنگ قبیله ها و تبلیغات گسترده در سایت های عربی ، سعی در اجرایی نمودن این جریان نموده است . 

http://www.tribalwars.ae/

 


89/12/28
3:9 عصر

بیانیه مستند سازان بدون مرز در حمایت از مظلومین بحرین

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته بحرین بحر الدم، بحرین بحر دم

بسم الله القاسم الجبارین

: اجَعلْتُمْ سِقایَةَ الحاجِّ وَ عِمارَةَ المَسْجِدِ الحَرامِ کَمَنْ امَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَ جاهَدَ فى‏ سَبیلِ اللَّهِ لا یَسْتَووُنَ عِنْدَ اللَّهِ وَ اللَّهُ لا یَهْدِى القَوْمَ الظّالِمینَ.   سوره توبه، آیه 19:

ما را بکشید ملت بیدار می شود
مگر می شود چشم ها را بست ؟مگر می شود چشم  غیرت شیعیه  را کور کرد؟
آیا مگر می شود ظلمی که بر فرزندان معنوی رسول الله در بحرین می گذرد را فراموش کرد؟ آیا مگر می توان ناله مادران و فرزندان بحرین را نشنیده گرفت ؟
سکوت در برابر ظلم بر فرزندان معنوی رسول الله را با چه منطقی می توان توجیه کرد ؟
آیا شعار آزادی و مردم سالاری تنها خواسته مردمان مظلوم بحرین نیست؟
کجایند دیده بانان حقوق بشر کذایی که از کوه جنایات آل شیطان کاهی را برای سازمانهای بین المللی گزارش دهند. آیا آنچه که در بحرین می گذرد یک جنایت جنگی نیست؟

ادامه مطلب...

89/11/2
3:58 صبح

کریسمس در کاروان

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته کاروان، غزه، خاطرات

شب کریسمس بود هندی های کاروان از همه ایرانی ها خواسته بودند که تو مراسم کریسمس شرکت کنند بچه ها هم دو دل بودند که برند یا نرن به هرحال تصمیم بر این شد که یه سری بزنیم اگه اوضاع مناسب بود چند دقیقه ایی بشینیم و بعدش بریم به کارامون برسیم
خلاصه بعد از ساعت 12 و ورود به سال 2011 همشون بعد از خوش و بش سال نو به صف شدند و از جیبهاشون کاغدی رو در اوردند و شروع کردند به خوندن
1 ،2 ، 3
به لاله در خون خفته شهید دست از جان شسته...
همه متن رو فینگلیش نوشته بودند و تا آخر خوندند تا علاقه شون را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند.
یادم می اد 10 سال پیش یه جایی خوندم که حضرت آقا به تولید سوردهای حماسی تاکید کردند و برای حفظ روح سلحشوری در میان مردم لازم دانستند ولی کاری که می بایست انجام بپذیره نشد که نشد
برام جالب بود که سرودهای حماسی ابتدای انقلاب نه تنها برای ما جذابه بلکه برای غیر فارسی زبانان و غیر مسلمانان هم جذاب و حماسی است
امیدوارم روزی پایگاه های بسیج هم مانند سابق جزیی از فعالیت هاشون ایجاد گروه های سرود و تولید سرودهای حماسی باشه چون مطمئنم که فقط بسیج می تونه از عهده این مهم در بیاد
انشالله
آخرین شب در سوریه

89/10/11
3:11 صبح

روزهای خدایی

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته دل نوشته، کاروان، آسیایی، کشتی، سلام

بسم الله

بغض گلویم دارد امانم را می برد نه می توانم گریه کنم نه می توانم آنرا در جسم خسته ام فرو کنم .هاج و واج به افق نگاه می کنم که چگونه از رفتن باز ماندم .

کم کم داشتم با این ادمها خو می گرفتم چرا ؟ خودم هم نمی دانم، نه زبانشان را می فهمیدم و نه هم مذهب و هم فرهنگ بودیم ولی با هم اخت شده بودیم آدمهایی که رنج را تحمل کرده بودند و تن به این سفر طول و دراز داده بودند ولی هنوز در چرایی ماجرا مانده بودم.

یک ماهی است که دور از مهدی و مادرش هستم ولی حسی که تو چند ماه مدینه داشتم الان هم دارم حسی که تو سفرای دیگه ندارم ؛ باز برام سواله که چرا به این ادما اینقدر وابسته شدم . به قول معراج آیا می ارزه یا نه؟

یه وقتی یادم می آد استاد می گفت آدما تو غریزه ها تو فرهنگها و ... با هم می تونن اختلاف داشته باشند ولی اگه همه به سمت فطرت حرکت کنند و یا اگر جامعه ،جامعه فطری باشه اونوقته که اختلافی دیده نمیشه .

این کاروان حرکت کرده بود و حرکت ، یه حرکت فطری بود که از آن سوی آسیا شروع شده بود و تا این نهایت آسیا پیدا کرده بود.همه وقتی با هم بودند جز فطرت زبان مشترکی نداشتیم و اون مبارزه علیه ظلم بود همون چیزی که ما بهش می گیم جهاد.

جهاد دروازه ایی است به سوی رضوان الهی ...

امشب هم با بچه هایی که باید با کشتی بروند می رویم تا آخرین هماهنگی ها را انجام بدهند . از راهروهای باریک کشتی خودمون را به روی عرشه می رسونیم محمد حسین و حاکیم و ساکا کوچی تو نگاهشون یه بغضی همراه با شور انقلابی است . وقتی من و حاکیم تنها می شویم ازش می پرسم که دلت برای دخترهایت تنگ نشده . چشمانش برقی می زند و با صدای گرفته می گوید که کوثر فقط شش ماهش است که او به این سفر آمده است و با بغضی می گوید لبیک یا حسین.

کشتی پر است از کالاهای مردمان مسیر راه کاروان و و همه کسانیکه از آسیای متحد دلشان برای غزه مظلوم به درد آمده از روح الله می پرسم که امنیت بچه ها در طول سفر چگونه است ؟ که جوابی می دهد که نه خودش و نه من باور داریم و آخر می گوید به خدا مسپاریم .دلم پر از شور است و نگرانی، چرا؟ نمی دانم.شاید به خاطر اینکه ما از ادامه سفر باز ماندیم تازه دارم حس و حال بچه هایی که از ایران نتونستند ادامه سفر بدهند را بفهمم و شاید باز همان معنای جاماندن از قافله.

دیروز همه آمده بودن تا شروع بار گیری کشتی را آغاز نماییم ظاهرهمه خوشحال نشان می داد ولی بغض را میشد در چشمان همه دید .اونها ناراحت بودند که ایرانی ها همراهشون نیستند و ایرانی ها نارحت بودند چون از این خاکریز داشتند می رفتند ، یکی آمد و گفت پرچم ایران را بدهید به من تا هر جا برویم با نام ایرانی شناخته شوم دیگری طلب عکس امام می کرد و دیگری می گفت که هرجا برویم سرود ایرانی می خوانیم هرکسی چیزی می گفت تا دلمان آرام بگیرد ولی دیگر کارمان از این حرفها گذشته بود .بغضم گرفت و رفتم پای کشتی رو به دریا شروع کردم به خواندن .

السلام علیک یا اباعبدالله...

 

 

 


89/10/10
12:10 صبح

سلام سلام رسان شد

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته

کم کمک داشت اشکم در می اومد نه برای نرفتن به غزه ،بلکه از سر شوق تشکیل جبهه متحده مستضعفین جهان. جبهه ای که حضرت خمینی پایه اش را بنا نهاد و تا برپایی حکومت حق به اذن الهی ادامه خواهد داشت.

 انشالله

برای دیدن فیلم بارگیری کالاها به همراه اجرای سرود ای شهید کلیک کنید


89/10/9
10:24 صبح

سرود با لهجه افغانی

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته

تو کاروان به زبونهای مختلف سرود خوانده می شد هندی ، مالزیایی، ترکی فارسی و دیگه نوبت به این  رسید که باید بچه دست به کار می شدند و حسین کاظمی تنها عضو افغانی کاروان را یاری می کردند که شعری از سرزمین مادریش بخونه

دیدن فیلم


89/10/9
10:3 صبح

معراج خانواده پاکستانی

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته کاروان اسیایی، معراج، لبیک

معراج با خانواده به عشق لبیک به ندای امام خامنه ایی از پاکستان آمده تا از مردم غزه حمایت کند اون می گه وقتی اشک آقا رو تویه نماز عید فطر دید  و تاکید آقا به  مساله فوری پاکستان و مساله مهم فلسطین دیگه خواب و خوراک را از خودش حروم کرده و داره در جهت آزادی فلسطین حرکت می کنه

مصاحبه با معراج و خانواده

 


 


89/10/8
7:47 عصر

حاشیه‌ی سی و یکم / بالروح، بالدم نفدیک یا...

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته

ساعت 11 با اتحادیه کشاورزان لاذقیه قرار ملاقات داریم. وسط های راه پوشش گیاهی از نخل های غیرمثمر به درخت های پرتقال و درختچه های نارنگی تبدیل می شود. انگار که از بنرعباس بلافاصله وارد مازندران شده ای. اتوبوس ها کنار یکی از باغ های پرتقال ترمز می کنند و جمعیتی حدود 100 نفر عکس بشار و سیدحسن به دست منتظرمانند. پیاده می شویم. آنها شعار می دهند: بالروح، بالدم نفدیک یا بشار و ما هم همان را؛ با این تفاوت که به جای بشار می گوییم: غزه.
سالن که با صندلی های پلاستیکی، مبله شده بیشتر از صد و پنجاه تا جا ندارد. بیشتر سوری ها ایستاده اند و باز هم خوش آمد و صحبت های دو تا از نمایندگان اتحادیه کشاورزان و بعد هم قائد القافله! "سید فیروز میتی"1
این عرب ها باز هم گندش را در آورده اند! درحالی که با چشم هایمان پرتقال های رسیده را سیر می کنیم با حلویات و آبمیوه های صنعتی ازمان پذیرایی می کنند. حتی حال این را نداشته اند که پرتقال های رسیده را از پای درخت ها جمع کنند. فقط از پای دوتاشان شش هفت کیلویی پرتقال سالم جمع می کنیم. نمی دانم سوریه نفت دارد یا نه اما حتما یک چیزی هست که اینها کارشان شده "بالروح بالدم نفدیک یا بشار" شاید بیشتر از ده بار تو مراسم این شعار را دادند و جالب اینکه زن و مرد حتی اگر نشسته باشند می ایستند و شعار می دهند.

اتوبوس ها نزدیک هتل، لب ساحل وا می ایستند و همه می ریزند پایین. روح الله می شود بز گر گله! و به آب می زند و تقریبا همه آنهایی که شنا بلدند پشت سرش. آب شاید سه برابر خزر شوری دارد اما برای ما که با لباس پریده ایم خوب است؛ می آییم روی آب.
خسته ایم اما اخبار خوبی که از سفارت مصر رسیده بچه ها را شارژ کرده است. استراحتی می کنیم تا بعدازظهر به اردوگاه فلسطینی های لاذقیه برویم. خیلی دوست دارم ببینم آنجا هم وقتی این شعار را می دهیم آنها بشار را به غزه ترجیح می دهند یا نه؟

--------------------------------------------------

1. همان فروز میتوبوروالای خودمان است که عرب ها هر روز لقبی جدید برایش می سازند و این هم یکی از آنهاست.


89/10/8
7:45 عصر

حمایت کشاورزان لاذقیه از کاروان آسیایی غزه

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته

کلا مارا کشته اند از این جلسه به اون جلسه خدا لعنت کنه این مصر وامونده رو که انقدر داره بازی در میاره.
تازه ادعای رهبری جهان عرب هم داره  اصلا کسی نیست بهش بگه که نامرد نا حسابی تا حالا چه غلطی خاکی بر سر عرب جماعت زدید که از این به بعد خواهید زد.


 دیدن فیلم


89/10/8
7:17 عصر

سرود کاروان اسیایی

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته

یک گروه ضد جنگ در لاذقیه بچه ها را برای یک جلسه دعوت کرده بود که جلسه تبدیل شد به اجرای سرودهای حماسی و ضد شیطانی

دیدن فیلم


   1   2   3      >