سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/4/11
11:57 صبح

تراوای گرانی

بدست مستند ساز شیعه ایرانی در دسته ثائر، فتنه، عمار

امروز گردو غبار فتنه جدید از گرانی و تورم سرفه مردم  ولایت ما را دارد زیاد می کند همان فتنه ای که بیش از این هشدارش را به ما داده اند که اگر حواسمان نباشد در گردباد این فتنه که از فتنه 88 بزرگتر خواهد بود باد ما را خواهد برد.


گفتم گردباد ! ولی نمی دانم چرا یاد تنگه احد می افتم و یاد درس عبرت سپاه اسلام برای آیندگان

آنانکه چشم بر غنائم بستند توانستند عزت بدر و خیبر را ببینند و آنانکه در احد گوش بر فرمان اولی الامر خود بستند و و چشم بر دنیا گشودند و نه از عروس دنیا کام بردند و نه از جشن پیروزی بدر و خیبر چیزی عایدشان گردید.

چند سالی است که رهبر انقلاب با قرار دادن شعارهای اقتصادی در ابتدای سال ، توجه تاکتیکی را برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی معطوف داشتند همان نکته ایی که نقطه ضعف ما در هماورد با جبهه باطل است و می تواند در صورت ورود به حصار حکومت الهی مانند تروا اسباب گمراهی مردمان را فراهم سازد. هرچند تلاش عمارهای انقلاب بسیار بوده است اما جبهه کفر به مدد زرق و برق دنیا و زندگی مرفه که هزار توجیه برای فراهم ساختن آن برای خود ساخته ایم و تحریم هایی که آخرین خدعه شیطان است ، فشار زیادی بر هم ولایتی های ما آورده است ولی هنوز عمارها ایستاده اند .

گفته های بسیاری است که این روزها  جبهه کفر در تدارک فتنه بزرگتری است ، فتنه ای که در تلاش است دین و شکم مردم با یکدیگر ممزوج شود تا در گرانی و تورم ،کمر دین مردم را بشکنند ؛اما زنهار!

مردمان ما ثابت کرده اند اهالی شعب ابیطالب اند نه دیار شکم پرستان کوفه ! جهادگران غزوه احزابند در رمضان گرم یثرب نه تنعم خواهان تنگه احد، مردم ما از دیار عاشورا هستند و بر عهد ازلی خود با امامشان تا سر نیزه سپاه کفر ثابت قدم خواهند ماند و امام خود را به صله این چند روزه دنیا نخواهند فروخت.